domingo, 15 de enero de 2017

Creem Mole Mash!

Hola a tots i bon any nou! Com porteu els primers dies de 2017?

Per a començar l’any amb bon peu, us porto la explicació de la tercera app que he creat. El seu nom és “MoleMash” i és un joc. Consisteix en intentar colpejar al ninot que es va movent sobre la pantalla per a aconseguir la major puntuació possible.

Per a crear aquesta app, he necessitat fer servir diferents elements com ara; un llenç (per on el personatge es mou), un temporitzador (que compta cada quant de temps s’ha de moure el ninot), unes etiquetes (on es marca la puntuació que obtens quan encertes), un botó (per a reiniciar),etc...

Per a que Mole Mash fossi possible, he hagut de donar instruccions de coordenades al ninot per a que es mogués amb sentit sobre el llenç. Una vegada vaig acabar tot el contingut que constituïa la aplicació, vaig afegir un fons original al llenç creat per a mi mateixa i vaig fer que el protagonista del joc segueix el meu personatge.

L’últim retoc va ser afegir un comptador igual al de la puntuació però, en comptes de sumar punts, sumava errors i així cada vegada que t’equivocaves i no encertaves a tocar el ninot, el marcador sumava els errors.



He d’admetre que aquesta aplicació m’ha semblat del tot interessant! Fins aviat nois!

No hay comentarios:

Publicar un comentario