sábado, 10 de junio de 2017

Ecocoloko

Hola nois! Fa molt temps que no publico res pero, no us preocupeu, això es degut a que he estat treballant en diversos projectes. 

Com ja vaig comentar anteriorment, la meva empresa ha estat treballant en una aplicació que, finalment, vam decidir que fos sobre el reciclatge. L'objectiu principal és fer que el públic infantill aprengui a reciclar mentre que aprenen.

Jo m'he encarregat de la part publicitària de l'app juntament anb una altra companya. He fet el cartell publitictari i he escrit gran part del treball escrit tant en la memòria com en la pàgina web que ara us facilitaré.

Ja hem acabat en el nostre projecte i, divendres passat, vam fer la presentació final. Jo, vaig fer la meitat en anglès.

Personalment, estic molt satisfeta amb el meu grup i el treball col·lectiu que hem aconseguit.

Aquí us facilito la URL de la pàgina web en la que podreu trobar tota la informació sobre "Ecocoloko":




No hay comentarios:

Publicar un comentario